maandag 14 juli 2014

De aap uitgehangen

Dit doel heette 'volg een cursus klimmen op een klimwand'.
Het is ietsje anders geworden. Namelijk geen echte cursus, maar wel een workshop/eerste kennismaking. En niet op een gewone klimwand, maar op een boulderwand.  Deze is maar vier meter hoog, maar zeker net zo lastig als een hoge klimwand. De wand is namelijk niet recht maar hij helt over. En daarbij... boulderen was ook iets wat al een hele tijd op mijn I-want-to-do lijstje stond. Zoals wel meer doelen, kwam ook dit doel weer spontaan op mijn pad. Of zou het zo zijn dat het me simpelweg meer opvalt, nu het een doel was geworden?

Hoe dan ook... het was heel leuk om eens gedaan te hebben. Wie weet volgt er nog een echte cursus (vier avonden)!

Mijn spieren waren duidelijk een beetje geschrokken van zoveel activiteit. Spierpijn overal! Maar vooral de buikspieren en okselspieren (ja, die bestaan denk ik!).

Nog een foto als bewijs. Relaxt is anders.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten